about

Eleven se afla intre colaboratorii institutiei noastre, pentru comunicare si marketing, incepand cu anul 2010. In acest rastimp, am dezvoltat impreuna mai multe proiecte, printre care dezvoltarea pachetului de identitate vizuala a EximBank, campanii de schimbare a perceptiei, materiale de prezentare, cel mai recent fiind proiectul de rebranding al echipei de baschet a Clubului Sportiv al Armatei Steaua, in urma unui protocol comun de promovare intre banca si club. Echipa se numeste, incepand cu anul 2013, Steaua CSM EximBank. Proiectul a fost incredintat agentiei Eleven in urma unei licitatii, criteriile de selectie fiind recomandarile strategice si calitatea creatiei propuse. Propunerile dumnealor au intrunit toate exigentele, atat ale noastre, cat si ale reprezentantilor clubului de baschet. Rezultatul obtinut este unul de impact, reusind sa puna in valoare in mod proportional si echilibrat atat numele si brandul echipei, cat si numele si brandul sustinatorilor. Recomandam agentia Eleven Concept si serviciile oferite pentru orice proiecte similare.

Oana Nuta Director, Directia Marketing si Comunicare EximBank


Pentru noi 11 sunt promotorii bunului gust si ai ideii simple bine puse… in lumina corecta. Deliciosi si cuceritori, ei ne ajuta sa tinem firul intins, sa vibram cald si sa transmitem ce avem de spus cu zambet interior larg. Ii simtim alaturi de noi, ca prieteni, ca raisonneurs. Ei au fost primii care au vazut ca noi la Compania Mica avem forta si masa critica necesara pentru a pasi mai departe ca brand, nu doar ca specialisti in educatie. Prin munca lor ne-au ajutat sa fim mai buni si sa vrem sa fim si mai buni.

Roxana Vasile, Director Compania Mica


Am colaborat cu Eleven incepand cu anul 2010, in mod continuu si constant, aria de servicii solicitate agentiei diversificandu-se in timp. Constanta colaborarii a fost dictata, firesc, de calitatea serviciilor oferite de agentie, pe mai multe paliere: strategie de comunicare, campanii de comunicare interna sau comunicare tactica, identitate de brand si design (de obiect, de stand comercial al companiei la targuri si expozitii nationale si internationale), pentru brandul corporate Cris-Tim, dar si pentru branduri de produs precum Cris-Tim, EcoFerm, Mandruta, Vitality. Recomandam calduros agentia Eleven pentru serviciile de strategie si marketing; suntem siguri ca experienta, intuitia si expertiza de care au dat dovada in colaborarea cu noi pot servi cu succes in dezvoltarea altor proiecte.

Georgeta Serban, Manager Marketing si Comunicare Grup Cris-Tim


Remesh este un proiect al Ateliere Fara Frontiere, materializat in productia unei game de genti si accesorii realizate din materiale publicitare reciclate, in cadrul unui atelier de insertie sociala a unor persoane defavorizate. Am colaborat cu Eleven in trecut, pe alte proiecte ale Ateliere Fara Frontiere, de aceea am ales sa incredintam echipei lor elaborarea strategiei de brand si comunicare a remesh. Fiind un proiect nou, cu foarte putina corespondenta pe piata din Romania, am considerat ca aportul unor specialisti in strategie si creatie publicitara va aduce beneficii clare in sensul gasirii celor mai potrivite solutii de comunicare si promovare. Materialele rezultate – strategie, fotografie, design – sunt baza solida pe care ne-am dorit-o pentru a da un start consistent proiectului nostru. Colaborarea noastra continua, caci am gasit in Eleven partenerul de comunicare de care aveam nevoie.

Patrick Ouriaghli, Director Ateliere Fara Frontiere


Ne face placere sa recomandam serviciile agentiei Eleven, servicii de care am beneficiat incepand cu ianuarie 2014. In acest an, lantul de restaurante La Mama aniverseaza 15 ani si ne-am dorit o campanie de comunicare care sa surprinda componenta emotionala a brandului nostru, intarind legatura pe care o avem cu clientii nostri si reamintindu-le de ce au ales, mereu si mereu, sa revina in restaurantele noastre. Am fost convinsi de propunerile venite de la Eleven si am ales sa implementam impreuna o campanie de 4 luni, care a presupus concept de campanie, declinare in vizualuri si, respectiv, o serie lunga de materiale si suporturi media, exploatand toate resursele noastre interne de comunicare, inclusiv social media, pentru a optimiza bugetul alocat acestei actiuni de marketing. Raspunsul publicului la campanie a fost foarte multumitor, materializandu-se in fidelizarea si cresterea gradului de interactiune cu clientii lantului, precum si expunerea brandului unei categorii noi de public.

Catalin Mahu, Director General La Mama